aldrig mer

hej där. kom nyss hem från en kväll nere på morris. fick reda på lite saker där nere som gjorde mig gaaanska så arg, ledsen & sårad på samma gång.. vet inte riktigt vad jag ska sägaförutom att jag älskar mina underbara vänner som fanns där för mig ♥ Men iaf kvällen var helt okej ändå, hade faktiskt kul till en början men sen blev det segt och alla typ satt och halv sov i soffan där, hahah kul fredag. Men aja imorgon är planerna att gå på tjejmiddag hemma hos emma, så det blir mys :) Men iaf nu ska jag kika på lite bloggar sen kolla på reprisen utav big brother som går tio i ett för allas information ;) Vi hörs imorgon. Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0