ctrl, alt and delete

hej soetnosar. sitter här framför datan nyduschad, osminkad & med glajjerna på, fett söt jag känner mig! ;D men aja iaf. Har migrän och mår fett illa. Så orkar inte alls gå ut idag nåt mer. Räckte med att vara i skolan idag, gick runt som en zombie, folk trodde jag hade rökt på, haha men nej ni det hade jag inte. Men iaf skolan rullade på som vanligt idag. Började dagen med slöjd, so, låångrast som tillbringades med emma, beccie & cassie ute i solen, myys :* Men sen så hade vi spanska, matte, idrott & sista lektionen no. Hade test där gick åt helvete för hade inte pluggat alls, men äsch ska plugga till det riktiga provet istället som är efter påsklovet. Men aja nu sitter jag här och babblar på om skolan, feeeett ointressant. Men aja nu bjuder jag på en söt bild & en bra låt istället. Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0