i think i need a sunrise, im tired of sunsets

hej på er. kom nyss hem, har ju varit hos emma ikväll :) jätte mysigt vare, hade jätte kul =) Men iaf på dagen så drog jag och cassie till farsta, fick med mig två linnen, leggins, mascara & örhängen hem, trevligt trevligt. Men iaf sen så mötte vi upp beccie, åkte hem till cassie sen så åkte vi till emma. Då stog hon och väntade på oss vid tuben, sen kom miranda också :) Sen så gick vi hem till emma, där åt vi tacos, var ute en stund och sen gick vi hem till henne igen och kollade på film. Sen runt halv elva rullade vi där ifrån och sen så gick jag, beccie & cassie hem till cassie och gick ut med hunden sen så rullade vi hemmåt. Men aja vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, ska nog bara sitta här, nu ska jag iaf läsa bloggar. Puss på er! :*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0