Livet är en fest och vi alla är bjudna.

Tjaaaaaaaaaa. Ah eh igår blev det lite ändrat.. men aja, jag orkar inte ta upp det här. Så jag var ute med musen och thor hela kvällen. Chillipill, lallade runt lite ute och sen satte vi oss på gubbängens fotbollsplan typ haha skitmörkt var det. Rullade t hökis och sen till skogskyrkogården. Tågluff. Don't ask me why. Åkte hem sen och ah, idag vaknade jag rätt sent. Har vart skittrött hela dagen.. Gick en promenad till Farsta faktiskt och köpte mig ett par nya svarta tygskor. Så nu slipper jag gå runt med hål.. Haha. Mina skor var fan helt jävla leriga efter igår, skulle typ ta oss över något jävla ställe där de har samlat med snö som var flera meter höga. Haha öööööh. Helt lerigt och blött, asnajs. Hörs kanske mer senare, eller vi får se. Ska iallafall ut ikväll också, till hökis såklart igen.. like always. Hihi sitter och ler för mig själv just nu, har fått en ring som är hur gullig som helst utav en väldigt speciell person för mig. En sån sötis :D Ska börja lägga in fler bilder om dagarna! Alltså bilder som är tagna under dagen. Ska försöka iallafall..
C-YA!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0