LOL

Haluuuuu. Skola igen dårå. Luuugn dag idag, haha skippade några lektioner men jaja hade roligare saker för mig så. Chillllllipill. Stannade kvar i stora hallen med musen och thor till typ halv 5. Snubben lyckades somna hahahahaha jag dööööör. Men vi satt ändå kvar och väntade på honom i en timme typ tills han vaknade igen. Sen drog vi ut och ah vettefan deras fantasi galeeen. Gjorde typ länder och krig med spott/saliv? haha snuskigt orkar inte förklara. Men aja, rörde oss hemåt sen och nu är jag här hos min ena syster i sandsborg. Ska sova här idag och imorgon, najsnajs. Hörs nog inget mer idag, men ha dt så gött. Puss på ljumsken!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0