Måndag

Haluuuuuu! Igår drog jag till Farsta med chicksen, och var med dom hela dagen och kvällen utan att dra hem. Haha åt på donken med elin också! Rolig chey. Men skönt att vara ute så mycket. Älskar verkligen att det blivit så mycket varmare nu! Mmmmmmm.. =) Iallafall, idag började jag åtta fast kom lite försent men det gör jag varje måndag. Men jaja, har slöjd sååå. Kanske inte världens bästa morgon, var lite småsur. Men det försvann under dagen som tur var. Haha satt ute i en timme typ efter vi hade slutat med musen och thor. Snackade om massor och ah, härligt. Sen drog jag vidare till Farsta för jag skulle till tandläkaren, var där i tio minuter typ sen åkte jag hem. Borde plugga till mina omprov men orkar fan inte. Har inte en enda bok med mig hem, så yes där rök några fler betyg. Aja, funtar på att träna lite på springbandet eller ta en promenad, och sedan sola..... fast tror inte jag hinner sola idag. åååååååh byebye


Love you soulmate ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0