my heart is refusing me

hello, dålig uppdatering från bådas sida, jag vet. Men iaf så ska jag försöka ta tag i bloggnadet igen. Men iaf inatt så sov beccie hemma hos mig, mysigt. Men vi var fett trötta så vi gick och la oss vid typ tjugo över två eller nåt, höhö. Men iaf så vaknade vi runt kvart över tolv. Låg kvar i sängen och snackade. Sen  gick vi upp och åt frukost, sen så fixade hon sig och drog hem vid tio i två. Hon skulle fira sin syster typ. Aja iaf så har jag duschat för en stund sedan, sen så har jag sminkat mig och klätt på mig. Ska fixa håret sen när det har torkat, för just nu ser jag ut som ett troll, fett sött ::) Men aja ska träffa beccie & cassie sen ikväll, får se om någon annan ska med ut också. Men aja nu ska jag hitta på något vettigt att göra. Pussar! <3

"fall in love with me, I'm waiting patiently to catch you"


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0