Onsdag

hallihallå. Igår sov jag hos min syster igen, ah skrev ju att jag skulle göra det två nätter och så blev det. Bangar inte på att göra det i natt också, men nej ska nog vänta tills imorgon. Haha. Ja nu har jag färgat håret klart, svartare såklart. Älskar lukten av behandlingsbalsam som man har i efteråt. Lovely! Var bara i skolan idag, chillipilla. Hade sovmorgon och slutade tidigt, sköööönt. Fick hemringning igår pga en sak, sjukt patetiskt. Hatar att vissa lärare bara är så otroligt överdrivna. Usch skammm. Hahahahhaha nejmen jaja, nu ska vi inte snacka mer om det. Ska hitta något att äta, sjukt hungrig. Min mage kurrar. Är röksugen. dör. Woopwooooooop. Måste ut sen och köpa driiiiill. Äsch tycker vi säger att vi hörs när vi hörs!


seriöööööös.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0