"Påväg mot ett nytt liv men vet inte vart"

Tjaaaaa. Okej berättar lite kort då, åkte till mina kusiner i fredags. Grillade och sånt, sov över och åkte hem igår på eftermiddagen. Kom hem, fixade mig lite och drog mig mot hökis vid 7-tiden där jag mötte folket. Haha.. Vi drog till ett ställe och ah, chillade gal1. Hade en jättebra kväll iallafall, lyckat =) Kom hem till kvar över tolv för skulle jag komma vid tolv tiden skulle jag få pengar för det..så vad gör man liksom? Haha mitt barnbidrag drogs ju in den här månaden för er som inte visste, men ah pga en sak. Är man som mig så är man. Jaja, men fick iallafall 300spänn bara för att passa en tid.. Höhö nejmen, vart seg hela dagen kom ut från duschen för en kvart sen typ. Ska fixa mig lite och sen dra mig till brudarna. Hööööööörs ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0