piiiiiiiiiiiiiip

okej nu ska jag börja blogga mera. Har vart rätt dålig men ska försöka orka gå in på datan nångång om dagarna iallafall. Aja, just nu är jag hos min syrra. Hon skulle göra rent nåt rör i handfatet typ men sen fick vi inte på det igen. hahahahha fast exakt nyss fick vi fast det igen, lite panik där va. Vatten över hela badrummet. Wooooh. Aja, igår var jag bara i skolan som vanligt. Stannade kvar till halv sju och chillade bara med thüüür och erica. Orkade inte dra mig hem. Wooooh. Aja idag hade jag sovmorgon sen bara vart i skolan. Tråkiga lektioner, inget speciellt som hände. Fan elin din nötjävel, hoppas du kommer imorgon. Miss you ♥ Höhö satt ute ett tag efter jag slutat med musen och en annan rasmus och sen nån till kille. Fast dom mobbade mig typ för att jag är som jag är, och spamm på fejjan om att jag är ett adhdbarn. Man tackar. Nejmen imorgon kommer mer update, och okej intressantare ska jag väl kanske försöka skriva om....... gör inget speciellt om dagarna kan jag säga er. Och i skolan går dt ju bara nerföööör. Att en del lärare är så sjukt överdrivna som ringer hem om småsaker. Lyckades med det igår också. stiiiiooooolt. Nejmen nu ska jag skärpa mig, kommer inte sluta bra annars. Längtar till helgen, woooooooopwooop.


Kommentarer
Anonym

hahahahahahahah fan vad sköna vi var och utan dig där säger jag bara : vad fan skulle jag gjort utan dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-14 @ 00:06:07
Anonym

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=33424

2011-04-14 @ 12:21:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0