Schooooool..


..Åhh är skittrött. Seg i skallen. Förvirrad. Fastän jag inte borde vara det. Jaja skitsamma. Har bara vart i skolan idag, lugnt som alltid. Höhö.. Satt ute på håltimmen i typ en timme haha. Men det var fan asskönt när solen kom fram! Sjuktskön..t alltså tangentbordet harfuckar sig åååååh.orkar inte skriva mer just just nu, går ju skitsegft att skrivaoch själva mellanslaget pajer nogsnart. juste var ute i hökis igårkväll med beccie, cassie, elin, martin och ah sen två dryga snubbar till. Hahah. Köpte iallafall my stuff som jag tjatade om hela dagen, dooooog. Hahahah passade på med flera paket när jag har pengar nu så. hahahhahahah jag har tråkigt måste plugga tror jag. Några killar tror att jag har ADHD eller koncentrationsproblem. Dags att kolla upp kanske? näääääääe intresseklubben antecknar. TTYL. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0