should I or should I dont?

hällo. slutade skolan kvart över två idag. Hade en ganska lung dag idag. Började dagen med musikprofil, svenska, so, matte, lunch, musik & kör. Dessutom har jag typ inte arbetat något på nån lektion idag förutom musik lektionerna, haha :p Men aja nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se vad som händer. Jag och pappa satt nyss och kollade på lägenheter, han funderar på om vi ska flytta. Fast isånnfall blire någonstans i närheten, typ farsta eller tyresö eller nåt sånt där, och om han skulle få för sig att flytta långt åt helvete så stannar jag kvar här, haha ;) Nej men iaf ska nog plugga lite so nu, har prov på fredag och kan ingenting, typ om den intustriella revulotionen eller nåt, tråk. Men vi hörs puss


Kommentarer
The Fashionisto/a

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-04-06 @ 16:10:13
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Hannah

Flytta till Mora vetja ;)<3

2011-04-06 @ 18:58:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0