Slänger in ett inlägg..

..för er skull. Haha. När jag ändå sitter vid datan så, men ah skola idag bara. Hade sångprov, fick iallafall VG som jag fick förra gången också. Men det är jag nöjd med höhö.. Drog vid halv två och åkte till Farsta, köpte en blå kortärmad blus typ från bikbok och ringar. Så ja nu sitter jag här och gör ingenting för tillfället. Har skitont i fötterna, hade ballerina skor idag, haha hejminafötterärintevanaviddetän. Men ska packa ner lite mer saker i väskan, sover hos min syster inatt. Fast först kanske jag ska vara ute en stund..Eller nej jag vet inte men det är ju så fint väder. ÅÅÅÅÅÅH. Har jätteont i halsen eller nej nacken, aa vettefan vad det är har ont i ryggraden också. Känns inte bra det här, hela jag värker.. Ska ta och göra något vettigt nu, C-YA!


Kommentarer
A D E L I N A

Hejsan fin blogg! Ska vi följa varandra via bloglovin?

kram!

2011-04-28 @ 01:41:31
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Jans

Ni måste börja blogga mer ! Ur trist att man stiger in på er sida och blir ganska så ledsen att inte se nya inlägg! Kom igen tjejer !!!!

2011-04-29 @ 13:26:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0