Sometimes the best way to get some ones attention is to stop giving them yours.


Hallåååååå! Fredag babys! Asskönt.. Hoppas fan att helgen inte går fort förbi. Kommer ta och köra upp något i nåns arsle då, lovar. Vill inte ha måndag uschfyblä äcklig skola. Okej ett + att träffa alla igen, men hoho dom jag alltid umgås med har jag träffat massor under dessa två prao veckor? Hahaha. Nejmen nog om det. Idag hade jag sista dagen på dagiset ju, måste säga att jag kände att jag nog kommer sakna det lite.. Känner typ nu att jag vill tillbaka dit och krama alla barnen en gång till. :') Asglad över att jag fick jobba på just avdelningen med minsta barnen och personalen var grymt snälla. Nu när jag skulle gå fick jag en present också och ett gulligt kort. Ska fan satsa på att jobba med barn när jag blir äldre, skiter i mäklartanken kommer ändå inte komma in där. För låga betyg kan jag säga redan nu. Men barn och fritid.. Hm, yes där satt den. Perfeeect.

Men vad händer mer idag då? Jo jag ska träffa brudarna iallafall. Först hade vi tänkt lite planer, men det är ju så dåligt väder och har vart en annorlunda vecka så känns som ingen av oss kommer vara så pigga ikväll direkt.. Men mer om det senare! Kanske bara drar till morris en stund och chillipillar. Imorgon ska jag iallafall ha tjejmiddag. Fyllde ju år förra helgen, så firar den med brudarna imorgon lite sent sådär. Juste, haha köpte en ny lur igår en XPERIA mini. Eller ah av blanca, men den är asfräsch. Första gången jag verkligen köpte ett riktigt bra kap typ, haha lovely ♥ Kanske ska till Farsta nurååå och köpa lite saker till den.. hm, aja TTYL!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0