Söööööndag

Tjaaaaaa. Igår drog jag ju till hökis, träffade cheyorna. Var ute lite först och chillade bara, sen drog vi till erica och kollade på film. "Dude, wheres my car?" hette den typ. Någon komedi film, haha.. Aja härligaste sommarvädret idag förfan! Nejmen okej vårväder, men gud jag dööööööör. Härligt värre :') Och om 5 veckor åker jag till Spanien.. sjuktskööööönt. Ska fan pressa på som fan med solen, hoppas det inte är dåligt väder! Måste bli brun. Gaaaaaah. Skriver kanske mer senare, haha ni ska få höra två låtar jag ska sjunga till sångprovet vi har i musiken typ efter lovet.. fast i ett annat inlägg :') Ciao Bella!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0