ta åt dig av mitt leende, för jag ler för dig

tjenispenis, hur är läget med er? Med mig är det bara bra, eller har ont i halsen & magen men man får ju inte klaga. Iaf så vaknade jag runt tio idag, hade kunnat sova längre men en utav våra grannar kom upp och plingade på dörren så jag vaknade och kunde inte somna om -.- Men aja, iaf jag ska strax börja städa & diska hemma. Pappa ville att jag skulle göra det innan jag gick ut. Så ska göra det sen så möter jag upp de andra i farsta när jag är färdig med allt. Men det lär ju inte ta så jätte lång tid ändå. Men aja ska leta upp någon bra låt nu iaf, eller så kan ju ni som läser skriva några bra låtar, hihi =) Puss på er så länge.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0