tänk alla gånger

hej sweeties. första dagen i skolan nu efter prao då, skönt att komma tillbaks även fast jag har varit trött som en åsna idag haha men ändå (a) Iaf så började dagen med slöjd, so, håltimme, spanska, matte, idrott & sen no. Slutade tjugo över tre då gick jag hem direkt och typ har inte gjort så mycket sen dess. Har plockat undan lite hemma, diskat och typ laddat ner låtar till luren så nu har jag lite ny musik att lyssna på har ju typ tjatat ut låtarna jag brukar lyssna på i vanliga fall :p Men iaf sen lite senare ska jag dra ut och träffa beccie & cassie. Så får se vad vi hittar på för något kul. Men det blir inte förrens vid åtta så har ju någon timme att fördriva. Men ska nog läsa bloggar och lite sådär nu under tiden. Men vi hörs. Pussar! :*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0