They say listen to your heart, I answer which of all the thousand pieces?

hej bebisar. kom nyss hem från skolan. Och nu har vi 10dagar ledigt, fyfan vad skönt :'D Det behövs verkligen känner jag, hihi. Men iaf så ska jag strax äta, sen städa rummet och sen ut och så slaggar jag borta med mina brudar ikväll. Så får se om jag bloggar nåt mer idag eller inte. Men iaf skolan idag har varit chillipill. Hände inte mycket alls. På idrotten idag eller aa inne i omklädningrummet så knakade hela mitt knä till så nu har jag fett ont i knät. Men äsch det går över ;) Men aja nu ska jag läsa igenom lite bloggar tills maten är klar. Puss&Hejj!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0