this is just sick, i dont even recognize myself

hej bloggisch. har inte bloggat på ett tag så kände att det var dags nu. Men iaf kvällen har spenderats ute med massa härliga människor vid parken. Vi grillade lyssnade på musik & tog det bara allmänt lungt, jätte mysigt vare iaf. Men aja kvällen igår var bara knaaaas, hahah omg hade så gryyymt kul så det är stört :) Mer får inte faktiskt inte veta. Men emma sov hos mig iaf och sen så vaknade vi väl vid tio idag, sen så drog hon hem vid halv tolv och då fixade jag mig lite och sådär sen så kom cassie hit. Sen gick vi ut och mötte upp beccis & becca. Sen kom emma & beccie också. Så de är dom jag har varit med ikväll blandannat. Men aja känner att jag hoppar lite från dag till dag här, men ni fattar nog ändå, haha :) Men aja nu ska jag faktiskt ta och läsa lite bloggar sen kolla på de senaste bigbrother avsnittena som jag har missat. Men ni får ha det bra så hörs vi väl igen inom en snar framtid haha. Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0