Tingalingalingo you make my heart go.

Heeeello! Vart lite dålig med bloggningen men jaja. Elin har berättat lite om igårkväll och tack för alla presenter babys! Fick massa smycken som ringar, örhängen, halsband och en foundation av miranda! Haha annars brukar jag alltid låna den av henne i skolan efter idrotten, men nu verkade hon ju tycka att jag bör ha en själv.. höhö. Men iallafall så somnade jag inte alls sent i natt, nejnej. Låg och snackade med en filur till halv fyra.. wohooo. Kände mig jäkligt pigg när jag vaknade imorse. Har inte gjort något än, sitter i mjukiskläder och duschade nyligen. Grymt seg idag. Men funtar på att dra och köpa hårfärg och färga håret lite. Haha hobby för mig! Vet att det sliter.. men jaja ska färga bort några fläckar som är lite ljusare och en rätt ljus utväxt är på G. Not good. Sen ikväll ska jag ut, weeeei härligt grått väder ute. Men ska ändå ut och möta brudsen, vi hörs när vi hörs! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0