TRALALALA

Ahmen tjaaaaa. Skriver lite kort nu då, orkar inte sitta här vid datan. Kul att det började regna nurå, aa mums. Aja iallafall, igår var jag med chicksen hela dagen sen på kvällen rullade vi mot dreviken och grillade lite. Kom dit några fler också, älskar att sitta ute vid eld med massa härligt folk! Sjukt najs det ska bli i sommar då.. Höhö. Nejmen sen fick vi vänta på bussen i en halvtimme typ och ingen av oss orkade gå fastän det säkert hade gått snabbare.. Haha men ah den kom vid tio iallafall. Drog till hökis då och sen mötte jag upp min trudelido och lallade runt lite med honom =) Aja, kom hem till halv tolv och kunde inte ens sova. Underbart.. Idag vaknade jag tidigt, drog till skolan och ah klarade mig igenom dagen, sakta men säkert. Stannade kvar med grabbsen och bjöd på bullar som jag hade gjort på hemkunskapen, haha.. Kom kanske hem för nån stund sen. Men nu ska jag chillipilla. Hööööööööööörs nångång ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0