Wooooooooh

Jamen hallå! Har inte bloggat speciellt bra de senaste dagarna. Men jaja, har annat för mig och att sitta inne vid datan om dagarna är inte precis något som lockar mig. Igår under dagen drog jag till rinkeby iallafall, köpte linser. Ett par gröna som knappt syndes på mig och sen ett par gråa typ eller vad det nu hette men dom var iallafall skitsnygga. Skillnad såg man iallafall. Rullade vidare till hökis på kvällen, mötte brudarna och drog hem till erica. Skitnaaaaajs kväll. Sjukt. hahahahhahhaha jag dör. Skämmer ut mig rätt ofta om kvällarna här i området nu för tiden, undra varför....... :') Men vafan lever bara en gång orkar fan inte bry mig längre om vad som sägs och händer. Idag vaknade jag rätt tidigt, schleeeteen säger jag bara.. Ska möta cheyorna sen igen. Hörs när vi hörs! Puss


gammal bild. Dragen. Kärlek till er ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0