You don't know me.

Tjaaaaa! Okej säger såhära, vi har blivit dåligare med update'n, men det är ju trotsallt ingen period just nu då man bara sitter inne och sitter vid datan. Right? Haha så vi bloggar så ofta vi kan. Den tiden vi har över, och kan ju säga att det inte är speciellt ofta :p Men jaja, jag har sovit hos min syster och sen skola bara typ för er som undrar. Drog till hökis igårkväll och var med chicksen ♥ Och idag hade vi Squaredance i skolan och ah, vår klass........öhm näe men tänker inte skriva något dumt. Kan väl säga att vi inte var bra alls, och jag var helt otaggad för temat vi hade var sportkläder typ, aa jättekul. Woh -.- Nejmen jaja, fick pricka av oss vid två och sen stannade jag kvar med thor, beccie och robin. Satt bara i solen rätt länge sen drog vi oss mot gubbis. Så kom nyss hem. Får se vad som händer ikväll.. Höhö chillipill with the people. TTYL

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0