Ändrade planer

Ahapp då blev det lite ändrat nu då. Att det ska regna helt jävla plötsligt! Är hur jävla arg som helst på denna vinter. Seriöst jag hatar allt som har med vintern att göra, och att det ska regna nu gör inte saken bättre?! Så ikväll ska jag bara stanna hemma istället för att vara med brudarna :( men jag är en sån person som verkligen inte klarar av att ta mig ut när det regnar och mitt humör åker direkt ner till botten. Och det skulle dom ändå inte gilla, vem vill vara med en sur människa? :( Så ja, ska bara chillipilla. Snackar md chrille right now, han målar sitt rum. Duktig älskling man har visst? Hihi men dom har flyttat så det ska bli kul att komma dit sen när allting är klart. naaajs! Öhm, aja skriver kanske mer ikväll eller inte. Annars får ni vänta tills imorgon. Tycker ändå vi har bloggat rätt mycket idag, ska se till att det fortsätter så också.. men ni måste komma med förslag om vad NI tycker vi ska skriva om. Om ens vardag brukar bli rätt tråkigt i längden.. Aja, puss på er.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0