Believe me I know all about pain. I have seen the sunshine and I've lived in the rain

Hejsan :)
nu har vi svarat på frågestunden, men som emma sa ni kan fråga saker ändå, vi svarar på nästan allt, haha =)
Aja iaf sen jag bloggade sist har jag duschat och tvättat håret, pluggat både no&engelska, duktig cheey. Sen har jag ätit middag, kollat tv och smsat lite med emma :) Nu ska jag vänta tills håret torkar ordentligt, sen ska jag platta det och sen plugga lite mer. Så ser min kväll ut. Ska försöka somna lite tidigare ikväll, dessutom är jag trött så det är nog inga problem, Men jag bloggar lite senare igen. Chao


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0