blir glad varje gång jag ser våran statistik, jag är ju lite mobbad (a)

helluu :)
har inte gjort så mycket sen jag bloggade sist, har duschat och smörjt in mig. Sen har jag kollat på she's the man. Ruulig film, sen har jag även bakat scones, haha mobboffer jag är. Men var hungrig och vi hade inget hemma, så då sätter tant-elin igång med att baka. Pappa gick och mobbade mig och kallade mig för teskedsgumman, han tyckte jag såg sååååå stor ut när jag stod där med mjöl över hela kläderna, haha busigt värre alltså, men gott vart det iaf. Nu väntar jag på att vampires suck ska laddas klart, och sen ska jag kolla på den, och efter det faktiskt gå och lägga mig. Är jätte trött. Dessutom börjar ju skolan på tisdag så kanske ska försöka komma upp i tid imorgon, så jag inte är helt död när jag ska upp sen, aja får se hur dte blir med den saken. Vi hörs iaf imorgon. Och glöm inte att kommentera, tråkmånsar. Pussar till er alla <3
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0