colors of the rainbow shine so bright everytime i look into your eyes

heei :p
asså både jag & emma måste blir bättre på uppdateringen, ser att våra läsare försvinner :o Men aja, iaf är lite svårt att hinna med både plugga & blogga och sen allt där imellan. Men ja jag ska bli  bättre på det iaf. Men aa slutade skolan tjugo i fyra idag, för vi tjejer i åttans musikprofil skulle vara med på niornas musik, så jaa.. Skulle egentligen ha slutat halv två idag, suuurt.. :o Annars har dagen gått snabbt, fick fett mycket gjort på so lektionen idag, haha bra eftersom att vi har prov imorgon. Ska plugga lite nu innan jag går ut och möter beccie, vi ska ner till morris så kommer jag väl hem runt halv tio eller något kväll. Så då pluggar jag igen, och så bloggar jag då också tror jag, men vi får seee. Vi hörs iaf när vi hörs. Pussss

läääänge sen :p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0