;D

hejsan =)
kom nyss hem från morris. Vi satt och gjorde typ skrivböcker eller något, haha fett kul ju ^^ Nej men iaf, sen påvägen hem så gick vi lite längre, så vi fick upp värmen iaf ;) Men jaa skolan idag har varit helt okej. Och sen efter skolan så var jag med anton, erik, rasmus & rebecca. Vå var hemma hos mig och typ tog det lungt bara, och kollade på film. Sen så typ gick vi ut ett tag. Sen gick jag hem och käkade middag och efter det drog jag till morris med beccie som ni vet. Men nu har jag faktiskt inte tid att skriva, ska duscha & sen plugga, för som emma sa har vi spanskaprov imorgon. Så vi hörs efter skolan tror jag. Puss sålänge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0