Damn, shit, ooh.

Tjaa! Ja första skoldagen på denna termin avklarad. Skönt. Men det var inte speciellt mycket som hände under dagen, eller ah är man mig så händer det nästan alltid saker.. Hihi men inte speciellt stora :) Men kom nyligen hem, eller ja för typ en timme sen. H3h3 jag och elin bestämde att göra videoinlägget imorgon istället. Så hoppas ni har tålamod! Nej ska hitta på något att göra nu, tänker inte sitta och ruttna bort. Öh frågorna vi fått på frågestunden hittills är väldigt spännande. Haha rabby o christian! Hörs senare. Är lite småglad nu för jag fick precis en väska av min syster. Något jag behöver eftersom jag aldrig har väska till skolan, vilket betyder att jag aldrig tar hem några läxor eller nåt. Men förändringar sker, det kommer ni alla märka snart I hope. Ska försöka kämpa this year.. Pussen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0