elin här

tjenare mittenbenare som vi så fint säger här, haha.
aa iaf, såg att emma hade bloggat lite så ja tänkte jag kunde göra det jag med. emma har ju fixat designen också, finfint. Fast det kommer nog en annan design senare, den här är bara tillfällig tyckte jag emma sa, hihi. Aja idag så har jag iaf kommit hem från mormor och morfar, stendött vare där borta gjorde absolut ingenting, haha. Men ja kom hem runt halv två, sen åkte jag lite snabbt till farsta med musen, det vill säga rasmus. vi gick runt där ett tag och sen så åkte vi hem. kom hem för en halv timme sen typ. ska strax äta sen duscha och lite sådär, skönt. Sen får vi se vad som händer. Iaf visst är det kul att vi har skaffat en blogg tillsammans ? Så tråkigt att ha blogg ensam, eftersom att jag suger på att uppdatera, men det ska det väl bli ändring på. Aja nu ska jag inte babbla på om allt ointressant jag har att säga, haha. Vi hörs senare.
Tjillivippen

jag & min bebis <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0