elin hissar/dissar


Musik - det är ett stort måste för mig, vare sig jag är ledsen eller glad, det är som min egen psykolog, haha, knasigt (a)
Sommaren - gud, alla älskar väl sommaren, behöver jag säga något mer? ;)
Mina vänner - ni är verkligen guld värda
Kärlek - det bästa som finns typ? haha nej men känslan av att vara kär går inte att gemföra med någon annan, men det kan även vara svårt med kärlek, men för det mesta bra, så det hissas (y)

Vintern - usch fy blä, kallt och halt, håller typ på att bryta benen så fort man går utanför dörren -.-
Läxor - inte nog med att man ska vara i skolan fem dagar i veckan och göra massor där, sen ska man släpa med sig skolarbeten och allt hem, come on liksom, give us a break -.-
Irriterande människor - sånna som verkligen går en på neverna, och man säger att det räcker så fortsätter dom, haha kan få mitt humör att ändras såååå snabbt.
Att får hjärtat krossat - behöver inte ens förklara


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0