En klok kvinna kysser, men älskar inte. Lyssnar, men tror inte på det hon hör, och lämnar innan hon blivit lämnad

hejsan =)
kom hem för typ 20 minuter sen, som ni vet så var jag ju hemma hos emma en snabbis och hämtade en sak, sen åkte jag & pappsen till hans kompis lite snabbt bara. Och nu ska vi snart äta middag. Sen ska jag plugga eller gå ut en stund med beccie. Haha att gå ut med beccie låter mer lockande, men samtidigt har jag no prov på fredag och vi fick typ ett frågehäfte med 30 frågor som ska vara klart tills imorgon, och jag som fattar så mycket när min no lärare förklarar komm ju klara det här galant, ööööh not :o haha men aa, nu sitter jag iaf och lyssnar på musik och läser bloggar. Så tänkte att jag kunde updatera lite i våran blogg också, höhö.. Nej men nu ska jag fortsätta med mitt innan maten. Höres


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0