gaaaah, vad jag är trött ;o

hi babys :)
vaknade en halv timme innan jag skulle gå upp utav att sopbilen stod utanför och lät enda till kina typ, åååh vad sur jag är. Och eftersom det tar typ en halvtimme för mig att bli klar, så är jag helt färdig nu och skolan börja om en timme. Och jag ahr typ 5 minuter till skolan, -.- Haha aja, mitt halv dåliga morgonhumör som talar. Aja iaf börjar skoldagen med musikprofil. Sen har resten av klassen sovmorgon till 9.20, avundsjuk? jag? neeeej vad har ni fått det ifrån (a) Haha aja, men berätta om min dag sen när jag kommer hem. Btw glöm inte att ställa massa frågor i frågestunden. Puss & Kram

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0