Great...

Åhhh, jag hostar och det svider som fan i halsen. Lovar att jag börjar bli förkyld nu, har inte varit det på kanske två månader? Men nu kommer det säkert, åh det svider så jävla mycket. Haha tror jag vet vem som smittat mig.. Älsklingen. Minns att han hade ont i halsen när han sov här förra helgen och sen har jag träffat han typ hela veckan, och aa nu kommer det säkert för mig med.. Jaja, ska liggar här och tycka synd om mig själv. Juste, kom hem från centrum för en stund sen! Köpte lite kläder bara. Men jaa, jag kanske skriver senare. Ska fan ta och springa på bandet i 30 minuter sen, det behövs nog efter denna lata helg. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0