Hemma från centrum

Chaaaa! Alltså förlåt, men vi glömde helt bort att göra videoinlägg. Så imorgon får ni en, lovar ska försöka att inte glömma bort det. Så då har ni ju något att sitta och skratta lite åt efter en lång tråkig skoldag, bra va? :D Haha aja, fick inte med mig något alls från Farsta. Men hade inte särskilt mycket pengar heller, jag som gjorde slut med alla juklappspengar redan helgen efter jul.. Inte bra alls. Ja men ska nog inte göra så mycket mer nu, får nog bara vara hemma ensam ikväll. Baby tänkte komma, men tror inte det går eftersom jag måste ordna lite saker till imorn och försöka komma i säng lite tidigare. Åh jag längtar redan till nästa lov, PLEASE GIVE ME! <3


Nyår bror.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0