Hold me tight.

Schnyggo bild från imorse.. Hej alla läsare! Eller alla och alla, vi har ju tappat lite men jaja. Idag började jag åtta, med slöjd så det var en chillmorgon. Sen har vi bara haft vanliga lektioner, inget speciellt precis. Slutade tjugo över tre, trodde min baby redan hade åkt hem, men står och packar väskan och bakom mig hade han stått hela tiden utan att jag märkte..och faktiskt väntat på mig. Haha blev iallafall jätteglad! =) har inte snackat med honom så mycket idag, eller inte setts men påvägen hem blev det snack för fullt. Hihi blir så glad av att vara med honom! Min sötnos =) Skriver kanske senare, ser att vi tydligen har hemkunskapsläxa till imorn, jag glömde göra den förra veckan och idag också. Blir ju fan helt jävla crazy på mig själv ibland.. Men lite duktig är jag, fick iallafall G idag på SO provet, och var med på hela idrotten där jag faktiskt deltog. Aja, TTYL.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0