I am not afraid I was born to do this

hej bästa läsare =)
b and c skulle ha sovit här inatt, men jag mår som ett rövhål så vi tar det imorgon istället. Har asont i huvudet och i halsen. Så blir bara att kolla på film och ta det lungt ikväll. Iaf så åkte vi ut till Länna alla 3, men cassie hittade ingen jacka så vi åkte tillbaka hem ganska snabbt, fast det tog ju ett tag med bussen, typ 30 minuter dit och hem. Sen var vi där i typ 30 min också. Så jaa det tog ett tag, men aja. Sen när vi kom hem gick vi in på vivo lite snabbt, sen gick alla hem till sig. När jag kom hem var klockan typ halv åtta. Sen åt jag middag och nu sitter jag här, bloggar senare ikväll, för har inget att säga nu, hörs sen =)
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0