I feel alive around you, but without you im dying little more everyday

hej. vaknade tjugo över sex idag och var typ jätte pigg och gick och och åt frukost och fixade mig och lite sådär. Vem tror ni satt klar runt tio över sju imorse då -.- Haha galen jag blir, men jaa så fördrev tiden med att lyssna på musik och gå runt i lägenheten typ 100 varv. Nej men sen gick jag iaf till skolan och hade slöjd första timmen, sen so, fick reda på mitt reslutat på provet och jag fick VG. Är jätte nöjd! Sen så hade vi musikrep från kvart i tio till kvart i tolv. Sen lunch, efter det matte, idrott och sen no. Slutade tjugo över tre, och sen så gick jag hem bara. Måste svara på frågorna till hemkunskapen imorgon och sen så ska jag läsa några sidor i fysikboken som också är tills imorgon. Sen får vi se, blir nog bara att det lungt, är jätte trött och har ont i huvudet. Jag mår inte så bra faktiskt.. Men ja ni får nog något mer inlägg från mig idag, tror jag. Höres!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0