i hope life is good wherever you are

hejsan =)
bloggade inget mer igår. Men träffade erik någon timme innan dom andra kom hem till mig. Så hann inte blogga något mer. Men iaf vi var ute ganska länge igår och sen så satt vi typ och pratade och åt godis och lite sånt där. Hade det jätte mysigt iaf =) Idag vaknade vi runt ett eller något. Sen typ låg vi och tog det lungt bara. Och dom gick för typ en timme sen. Så har ätit middag och lite sådär. Nu ska jag städa i mitt rum och sen ska jag nog duscha och jag inte hittar på något annat :) Men ja nu sitter jag och pratar med miranda & cassie på facebook. Så har inget mer att berätta. Men vi höres :)
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0