I make that body goooooo

Tja på er sötnosar! Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Hade en jävligt lång skoldag idag alltså, började åtta och slutade fyra, inte kul nånstans. Fick lite sällskap till tuben med älsklingen, men var fett trött då han trodde jag var sur ist.. men nejnej, jag är bara så sjuuuukt trött just nu. Vill typ bara gå och sova känner jag! Men nej icke sa nicke, ska plugga lite spanska som vi har till imorgon och sedan blire springbandet i 30 minuter. Öhm jo vad mer kan jag berätta? Träffar nog chrille imorgonkväll, är ändå helt lonely hemma so I need varmt sällskap. Har inte så mycket att berätta, men både jag och Elin uppdaterar nog mer senare med lite nytt. Kanske en hissar/dissar lista? Så det är bara att kika in lite då och då =)


Kommentarer
william

fin blogg:D



SV; tack så mycket:D

2011-01-13 @ 17:12:33
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0