I wanted to stay like that forever ♥

hola amigos
kom nyss hem, jani blev inte hemma hela dagen ändå. Men det var skönt. Drog ut med Erik & Hampus, vi typ gick runt lite och sådär och sen så följde jag och erik med hampus hem, och sen gick vi typ runt lite till, sen så gick vi till bussen och väntade där i typ en halv timme. Sen så gick jag hem. Och ja som ni märker sitter jag här. Är genomfrusen är jätte kallt ute, haha ni ska se mina tår röda som tomater, fett sött (a) Men ja iaf är ju skola imorgon så ska faktiskt ta och borsta tänderna, tvätta bort sminket och sen sova. Så vi hörs imorron igen. Godnatt på er sweethearts ♥

 
Jag saknar dig så, hjärtat mitt..♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0