if i said i want your body now, would you hold it against me?

hello :) var ju och shoppade med beccie idag som jag sa, fick med mig två par leggings, en kofta, skor, strumpor, puder & en deo hem. Behövligt och bra, så nu är jag glad =) Men iaf efter det drog jag hem och åt middag sen ut och träffade beccie igen vi gick runt ute ett tag, och typ sprang över gubbängsfältet hahah knas! Men sen gick vi hem till beccie och gjorde varm oboy och åt mango, sen låg vi och kollade på sex and the city. Sen vid elva följde hon med mig en bit hem, och sen kom jag hem runt halv tolv ungefär. Men jaa och nu sitter jag här i min ensamhet och tänker waaaay to much. Hur kommer det sig att man alltid tänker så mycket när man är ensam? Då kommer allt på en och samma gång, och det kan ju bli lite för mycket ibland. Åååh jag blir typ deprimerad :( Nej men orkar inte tänka på det nu. Iaf imorgon ska jag bara vara hemma, måste städa och massa, elr ja pappa sa att jag skulle storstäda mitt rum, och man måste ju lyssna på farsgubben. Men nu är jag jätte trött så ska gå och lägga mig. Så vi hörs imorgon. Godnatt ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0