if you really knew me

hello ;)
miranda kom aldrig idag, hon mådde jätte dåligt. Så istället mötte jag upp beccie & cassie här i hökis sen mötte vi emma i farsta, fast tror emma redan har skrivit vad vi har gjort. Såå kanske inte behöver berätta det. Men just in case iaf så gick vi runt där ett tag, sen åt vi på donken, efter det drog vi hem. Iaf då gick jag beccie & cassie ut med milton, och sen så gick jag och cassie hem till mig, beccie skulle typ hem. Så vi låg först och tog kort med min kamera, as snygga bilder hahahaha :D Aja sen åt vi middag, efter det vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Satt mest vid datan, kollade på bilder, pratade och lite sådär. Hade lite roligt med folk på facebook, haha funfunfun ;) Aja nyss så gick cassie och jag har precis tvättat håret. Så nu ska jag plocka fram kläder tills imorgon, för skolan börjar ju och sen ska jag nog lägga mig och kolla på film eller något. Sen försöka sova. Men ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon, pussar!

btw, emma frågestund låter som en awsome idé :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0