I'm not afraid to take a step.

Chaaaaaa på er alla! Jag skrev inget mer igårkväll men var ju som sagt med christopher =) Han kom vid halv tio. Något knas med tuben men ah. Sen gick vi hem hit till mig och bara chillade. Gav hans presenter och tror han blev rätt glad faktiskt hihi :) Första gången jag är riktigt snäll....eller? Jo men sen vid halv tolv blev vi båda hungriga, så vi började laga korv och makaroner. Jag skulle visa mina skillz, utan att bränna maten som jag alltid gjort förut. Höhö men det gick bra, med bådas hjälp blev det helt okej. Fast vi har bara G i hemkunskapen, men klarar av att laga något lätt, ja sånt kan vi! Haha nejmen sen chillAde vi bara ännu mer hihi och han blev hämtad runt halv två. Nu kom jag precis hem för jag och min syster gick till Farsta en liten snabbis. Men resten av dagen ska jag nog bara ta det lugnt. Får se om jag drar och solar lite ikväll. Maybebaby. Ciao


bjuder på en bild då mina ögonbryn ser ut att sitta ihop med varann :'))))))


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0