im not ignoring you, im waiting to see if you'll make an effort

hi babys
ni läsare har verkligen hittat hit ser jag, jätte kul! :) Iaf träffade ju beccie och cassie idag. Som ni ser så kom inte emma. Iaf vi har inte gjort mycket alls, typ legat och degat hemma hos mig, lite tråkigt men det är roligare än att vara ensam iaf (a) Aja nu på kvällen har vi legat och kollat på john tucker must die som går på fyran. Den är aasbra. Beccie gick nyss och Cassie gick runt tio. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Ta det lungt bara, sen gå och lägga mig ganska tidigt, eller ja runt ett eller något, är jätte trött. Sen imorgon ska jag träffa miranda som jag inte har träffat på hela lovet, så ska bli kul. Får se vad vi hittar på, hon skulle iaf komma till mig sen så får vi se. Aja bloggar inte mer idag så vi hörs imorgon. Och hörni, som emma sa, kommentera och säg vad ni vill läsa om. Blir lättare för oss då också.
Puss&Kram
 
love you, bestis <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0