jag vill inte falla tillbaka igen, men jag tror inte jag kan stå emot längre

hejsan =)
slutade skolan runt halv fyra idag, sen så halkade jag hem, haha ja bokstavligen halkade :p Men aja när jag kom hem så pluggade jag lite engelska, spanska, so, läste någon sida i fysik och gjorde klart några frågor till hemkunskapen. Haha duktigt (y) Iaf så kom pappas kompis och hennes kille + son på middag hos oss idag, var trevligt. Satt och lekte med deras son, haha lekte typ med bilar och lite sånt, var faktiskt kul :p Men aja nu har jag faktiskt inte tid att sitta här, måste plugga ännu mer, har spanska & engelska förhör imorgon, så har lite att göra. Men vi hörs imorgon istället med bättre updatering, från min sida iaf. Puss&Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0