Just gonna stand there and watch YOOOOU burn.

Hallååå alla fina! =) Haft en bra dag? Min har väl varit sisådär. Både bra och dålig, ja lite uppochner. Men jaja, skönt att bara vara här hemma nu och chillipilla. Borde plugga för jag har tydligen prov imorgon på spanskan, ööh men har skippat den lektionen hela veckan. Fråga mig inte varför, orkar bara inte. Ska nog byta till engelska nästa termin.. Känns som jag ändå inte lär mig ett piss i spanskan. Bara för stunden liksom, värdelöst. Aja, slutade väldigt sent idag. Klockan 4. Urk, skönt att man bara satt och snackade under sista timmen med beccie och cassie. Ytterst trevligt! Haha nejmen seriöst vi har exakt samma tankar om exakt allt. Därför vi funkar så bra ihop hihi! Men jaaa, nu ska jag lyssna på la musica. Och knarka halstabletter som jag i stort sett har gjort HELA veckan, är så gryyymt jävla förkyld och min hals + röst ska vi inte snacka om! Låter som en jävla fuckkking kratta. Åh, C-YA


Här hade jag jättemörkt hår. Vad tycks? (a)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0