just set them up to knock them down

hejsan =)
kom hem från skolan för ett tag sen, hade en skön dag, så det var en bra start på den här terminen iaf, haha. Iaf har haft musik, engelska, spanska, no, svenska och hemkunskap idag. På hemkunskapen gjorde vi typ mackor med något på, var faktiskt gott. Men jag är aaashungrig nu, tycker pappa borde bli klar med maten snart, har bara ätit dom där mackorna idag sen en macka på lunchen. Blev äckelpäckelfisk, bläääh. Hahah okej, nu sitter jag och skriver om vad jag har ätit, mongolid man är. aja, vet inte vad jag hittar på sen, men bloggar iaf senare. puss & kram
 
dagens outfit;
tjocktröja bikbok
leggings gina
linne h&m


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0