let me be myself

asså åh, jag har beslutsångest haha. Vet inte om jag ska byta tillbaks till min gamla mobil eller ha kvar den jag har nu. Haha svårt val i knöööw, men alltså jag orkar inte ha min gamla mobil på ett sätt för det är massa gamla bilder och musik och sånt där på den, men ändå ^^ Haha aa får fnula på den nöten. Vad gör ni då? Själv har jag inte gjort så mycket sen jag bloggade sist. Har duschat, ätit middag, kollat klart på vampires suck, och jag tycker den suger haha. Men sen har jag legat ett tag på spikmattan har aaaasont i ryggen, ni anar inte ;o Aja sen så har jag inte gjort så mycket mer, sitter och smsar lite nu och lyssnar på musik. Så nu ska jag fortsätta med det, ville bra visa att jag lever. Kanske inte bloggar ngt mer idag, vi får se. Puss&Kram så länge iaf


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0