Light moment.

Sååååå! Ännu en vecka avklarad. Skönt! Provet gick väl sådär, men jaja. Kom hem för en timme sen, ja alltså åkte till Farsta efter skolan och mötte min ena syster lite snabbt. Men nu ska jag vänta tills maten blir klar det blir tacos muuuums, höhö vet inte riktigt om jag ska ut eller nåt ikväll. Är ju jävligt kallt, så tror jag bara stannar hemma och chillar med någon film. Har egentligen lust att sova bort nånstans, men näe är för trött för att gå ut igen typ.. Men sitter och lyssnar på musik just nu, är jätteglad faktiskt! Hela den här veckan har varit nere på booootten verkligen. Men blev såå mycket gladare när jag gick hem med min älskling när jag hade slutat! I'm a lucky girl känner jag just nu. Får hoppas det håller i sig länge till =) Uppdaterar senare baby's.


Tagen för 3 min sen, hihihihi.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0